Χρειάζεσαι βοήθεια;
Κάλεσε μας:

211 780 0708
24 Μαρτίου, 2016

Οδηγός Αγοράς Μεταχειρισμένου Volkswagen Tiguan 1,4 TSI (2007-2011)

Λένε ότι όταν πας αργοπορημένος σε ένα πάρτι, καλό είναι να έχεις μαζί σου κάτι σπέσιαλ να προσφέρεις. Σχεδόν μια 15ετία αργοπορημένη, η Volkswagen, παρουσίασε το πρώτο της μικρό SUV, ή πιο σωστά CUV (Crossover Utility Vehicle). Το όνομα αυτού, Tiguan.

Λαμβάνοντας υπόψιν τις υψηλές πωλήσεις μέχρι σήμερα, το Tiguan ήταν όντως κάτι σπέσιαλ.

Προσιτό στην τιμή του, σχετικά μικρό σε μέγεθος αλλά ευρύχωρο, με οικονομικούς κινητήρες, τετρακίνητο και υπερυψωμένο, το Tiguan αποτελεί μέχρι και σήμερα μια ενδιαφέρουσα περίπτωση ενός all-around, οικογενειακού αυτοκινήτου. Φυσικά ως μεταχειρισμένο.

Σε αυτόν τον οδηγό αγοράς, εξετάζουμε τα δυνατά και αδύναμα σημεία του VW Tiguan 1,4 TSI.

 

Τα υπέρ: Θέση οδήγησης, καλή ορατότητα γύρω από το αυτοκίνητο, άνεση των επιβατών, επιδόσεις εντός δρόμου.

Τα κατά: Μεγάλη ομοιότητα με το εσωτερικό του Golf, σφιχτές αναρτήσεις, περιορισμένες δυνατότητες εκτός δρόμου

ΣΤΟΙΧΕΙΑ/ΕΓΓΡΑΦΑ

Χρονολογία: 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Κυβικά: 1390  κ.εκ.
Ιπποδύναμη: 150 άλογα
Ροπή: 240 Nm
0-100: 9,6 δευτερόλεπτα
Τελική: 192 χλμ/ώρα
Βάρος: 1546 κιλά
Τέλη κυκλοφορίας (2016): 265€
Διαστήματα service: ανά 15.000 χλμ
Μέση κατανάλωση: 8,4 λίτρα/100χλμ

ΠΛΑΙΣΙΟ

Ξεκινάμε παραδοσιακά με την ασφάλεια. 5 αστέρια προστασίας των επιβατών από τη Euro NCAP, 4 αστέρια για την προστασία μικρών παιδιών και 2 αστέρια στην προστασία των πεζών.

Το VW Tiguan χρησιμοποιεί την πλατφόρμα του Golf V, τις αναρτήσεις του Passat, τα φρένα του Phaeton και το νέο σύστημα τετρακίνησης Haldex που χρησιμοποιεί κατά κόρον η Volkswagen Group.

ΜΗΧΑΝΙΚΑ

Το συγκεκριμένο Tiguan που εξετάζουμε με τον 1,4-λίτρων TSI κινητήρα, συνδυάζεται αποκλειστικά με το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Επομένως, δεν υπάρχει η επιλογή του αυτόματου διπλού συμπλέκτη, DSG.

Έλεγξε το βιβλίο σέρβις του αυτοκινήτου και δες τι εργασίες έχουν γίνει στο αυτοκίνητο. Για παράδειγμα, αυτοί οι κινητήρες γύρω στις 50.000χλμ αντιμετωπίζουν πρόβλημα στην καδένα χρονισμού (αν και αυτό δεν είναι απόλυτο, εξαρτάται από τη συντήρηση). Ένα πιθανό σενάριο είναι η ύπαρξη προβλήματος στον τεντωτήρα και στο γεγονός της μη συστηματικής λίπανσης και συντήρησης του κινητήρα. Ζήτησε οπωσδήποτε να δεις το βιβλίο σέρβις!

Κάνε test drive! Άφησε το αυτοκίνητο να λειτουργήσει στο ρελαντί και συγκεντρώσου για τυχόν μικρο-δονήσεις. Αν νιώθεις κραδασμούς ή αρρυθμίες, ο κινητήρας χρήζει περαιτέρω ελέγχου και θα πρέπει να επισκεφθείς κάποιο συνεργείο.

Στη βόλτα, πάτα γκάζι και αφουγκράσου τη λειτουργία του κινητήρα. Αν νιώσεις “κομπιάσματα” κατά την επιτάχυνση, δεν είναι καλό σημάδι. Το πρόβλημα μπορεί να εντοπίζεται είτε στο σύστημα τροφοδοσίας, είτε στο τούρμπο είτε στους πολλαπλασιαστές και τα μπουζί. Όπως και να έχει, δεν το αγοράζεις χωρίς να μάθεις τι ακριβώς χρειάζεται.

Κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, αν ακούσεις μεταλλικό ήχο προερχόμενο από το μοτέρ και ταυτόχρονα νιώσεις περίεργη τη λειτουργία της μηχανής, τότε η αιτία είναι ο λαθασμένος χρονισμός ανάφλεξης ή αλλιώς πυράκια. Κάτι όχι ασυνήθιστο στους κινητήρες TSI.

Ο τεχνικός έλεγχος της Spotmechanic καλύπτει ανάρτηση και άξονες, το σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα πέδησης καθώς και τις ρόδες και τα ελαστικά, ενώ καταγράφουμε την κατάστασή τους είτε υπάρχει κάποιο εύρημα είτε όχι. Δες και τα 38 σημεία που κοιτάμε με πάνω από 50 ελέγχους εδώ

ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΕΡΗ

Ένα σύνηθες ηλεκτρικό πρόβλημα στο VW Tiguan είναι η δυσλειτουργία του ηλεκτρικού χειροφρένου. Ενεργοποίησέ το, απενεργοποίησέ το, ασχολήσου μαζί του και βεβαιώσου ότι λειτουργεί κανονικά!

Εμείς ελέγχουμε το μεταχειρισμένο Tiguan που θέλεις να αγοράσεις σε 180 σημεία για να μην σου ξεφύγει τίποτα! Αγοράζοντας ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο έχεις κάθε δικαίωμα να ξέρεις την αλήθεια. Η Spotmechanic σου τη λέει γραπτώς!

“Παίξε” με τον διακόπτη του A/C και σιγουρέψου ότι ο κλιματισμός λειτουργεί σωστά όταν βρίσκεται στην αντίστοιχη θερμοκρασία. Κάποιες αναφορές μιλάνε για πρόβλημα στο κουμπί και όχι στο κομπρεσέρ του κλιματιστικού.

Η μπαταρία πρέπει να ελεγχθεί για τυχόν διαρροή ή χαμηλή τάση. Μια προβληματική μπαταρία μπορεί να ευθύνεται για τη λαθασμένη ένδειξη των προειδοποιητικών λυχνιών.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Στο εσωτερικό του VW Tiguan τα πράγματα κινούνται στο ίδιο μοτίβο με του Golf. Αν και η ηχομόνωση είναι καλή, κάποιοι μπορεί να περιμέναν ένα πιο πολυτελές “σαλόνι”.

Τα καθίσματα έχουν καλή υποστήριξη και η άνεση των επιβατών είναι κορυφαία στην κατηγορία. O χώρος αποσκευών, “γεμίζει” με 430 λίτρα, 10 λίτρα περισσότερα από μια BMW X1!

Μια καλή συμβουλή θα ήταν να ελέγξεις το πάτωμα, τον ουρανό και το πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου για τυχόν ίχνη υγρασίας.

Αν έχει ηλιοροφή, βεβαιώσου ότι τα λάστιχα που βρίσκονται περιμετρικά της δεν είναι ξεραμένα και δεν προκαλείται διαρροή στην καμπίνα. Ένας καλός τρόπος συντήρησής τους είναι να τα ψεκάζεις με σπρέι σιλικόνης.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Η έκδοση Sportline έχει πιο χαμηλούς προφυλακτήρες από την Escape. Η τελευταία, είναι περισσότερο προσανατολισμένη για εκτός δρόμου περιπέτειες. Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν 17-άρες ζάντες.

ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Πριν κάποια χρόνια η Volkswagen ανακάλεσε στην Ευρώπη 2.895 Tiguan που παρήχθησαν από 04/10/2007 έως 31/10/2008. Είχε παρατηρηθεί πρόβλημα στην υποβοήθηση των φρένων λόγω κάποιας δυσλειτουργίας στον σωλήνα υποπίεσης τους.

Το πρόβλημα έχει λυθεί και στην Ελλάδα τα αυτοκίνητα ιδιωτών που ανακλήθηκαν δεν ήταν πολλά, καλό είναι όμως να το έχεις στο μυαλό σου. Γι’αυτό θα ξαναπούμε ότι πρέπει πάντα να ελέγχεις το βιβλίο σέρβις για να ξέρεις τι επισκευές έχουν γίνει στο αυτοκίνητο!

Σε τι τιμή θα το βρω σήμερα ως μεταχειρισμένο;

Ψάχνοντας τις αγγελίες αυτοκινήτων, θα βρεις πολλά Tiguan. Η μέση τιμή ενός μεταχειρισμένου Tiguan 1,4 TSI κυμαίνεται στις 14.700€.  

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Αν ήταν να βγάλουμε ένα συμπέρασμα ύστερα από την έρευνα και την καταγραφή των δεδομένων μας, θα λέγαμε ότι το VW Tiguan 1,4 TSI δεν είναι, αυτό που λέμε, “ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο”. Το καλό όμως της υπόθεσης είναι ότι κάποια από τα προβλήματά που αντιμετωπίζει είναι τόσο δημοφιλή, που αγοράζοντας ένα μεταχειρισμένο, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα έχει “θεραπευτεί” από τις εργοστασιακές του “ασθένειες”. Κατά τ’άλλα είναι ένα εύστροφο, “μικρό” SUV, με κίνηση στους τέσσερις τροχούς και υψηλή ποιότητα κατασκευής που φιλοξενεί άνετα και προστατεύει, μια ολόκληρη οικογένεια!

Βρες Ελεγμένα SUV

 

 

0 Shares
Share
Tweet
Pin
Share